Opus.cz

Partner profesionálů

+420 241 430 084

0 0 Kč Váš košík
Přihlásit

Reklamace přepravce DPD

Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou přepravou
zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro vás návod, jak v takových
situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.

Přivezli mi balíček a zjistil(a) jsem, že:
 
1. Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.

• V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho
odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem
formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat,
zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno,
můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte,
abychom reklamaci vyřídili.
 
POŠKOZENÝ OBAL PŘED ROZBALENÍM VYFOŤTE!
 
2. Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.
 
• Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, ZDOKUMENTUJTE VADY a nejpozději do 2 dnů
nás kontaktujteabychom reklamaci vyřídili. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
 
Děkujeme za pochopení.
 
 
Potřebujete poradit? 
Obraťte se na zákaznickou linku DPD

Telefon: 225 373 373
PO - PÁ 7:00 - 18:00 hod.
E-mail: info@dpd.cz

Speciální nabídky

Ideal Shredcat 8280 cc 4x10mm Kompaktní skartovací stroj s automatickým podavačem papíru na 150 listů.  Patentovaný Auto-Feed systém pro automatické podávání stohu jednotlivých papírů. Spuštění do provozu a Stop přes světelnou závoru. Automatické odpojení Foil Xpress AP OPUS CS 2105 nejmenší skartovačka

Společnost OPUS Praha, s.r.o. žádá o Váš souhlas s používáním souborů cookie pro účely výkonu a reklamy. Reklamní soubory cookie třetích stran používáme k tomu, abychom Vám mohli nabízet přizpůsobenou reklamu. Další informace nebo doplnění nastavení získáte kliknutím na tlačítko „Více informací“. Souhlasíte s používáním souborů cookie a zpracováním souvisejících osobních údajů?

Více informací